Csirkecombok, kurkumas, currys, kokuszos szoszban.



Mai ebedunknek nincs neve, mert meg akkor sem tudtam mit fozok, mikor elkezdtem a fozest :) Csirkecombokat fuszereztem ,1 ek vajon es 1 ek olivaolajon megpiritottam. 2 salottahagymat megdinszteltem+1 cikk fokhagymat a fennmaradt zsiradekon. Egy poharban elkevertem 1/2 kk mustart, 1 citrom levet ,1 kk datolyamezet,1/2 kk kurkumat 1/2 kk curry port, hozzaontottem a fagyastzobol elohalaszott, kb 2-3 dl huslevest. Raontottem az egesz kevereket a dinsztelt hagymara, jol osszefoztem aztan visszetettem a combokat es addig foztrem mig meg nem puhultak, Addigra a szaftja is jol besurusodott. Mielott levettem a tuzrol, hozzaadtam 1 pupos ek. kokuszkremet,es 2-3 ek tejszint. Vartam mig felrotyog, megszortam korianderrel es lilabazsalikommal, es elzartam a gazt. Ujbol rizs fott melle, mert ehhez az paszolt leginkabb. A kep meg akkor keszult mikor levettema tuzrol, az edenyben fenykepezve. Jo etvagyat!

Hozzavalok : 

6 also csirkecomb
1 ek vaj
1ek olivaolaj
2 salottahagyma (vagy voroshagyma ha nincs salotta)
1 cikk fokhagyma
1/2 kk mustar
1 citrom leve
1 kk datolyamez vagy rendes mez
1/2 kk kurkuma
1/2 kk currypor.
1 pupos ek kokuszkrem
2-3 ek tejszin(alhagyhato)
bazsalikom , koriander izles szerint.
 :) <3 :*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések