Sult camembert rozmaringgal ,kakukkfuvel, datolyamezzel.


Ujbol itt vagyok kedveseim :) Sok honapi lazsalas es nehez idoszak utan, ugy erzem, vissza kell terni a valosagba es elfoglalni magam a valo elet dolgaival.  Nagyon sok simerosom,baratom sutott camembert az utobbi idoben. Bar mindig van itthon camembert de sutve meg soha nem ettem. De a kivancsisag nagy ur :) Tegnap gyozedelmeskedett folottem, es elkeszitettem en is. Az volt az ebedunk es vacsorank is egyben. Vajas fokhagymas marokkoi lepenykenyerrel ettuk es meg sutottem 2 kifilezett csirkecombot is. Mondanom sem kell a felet ettuk meg mindennek. Nagyon laktatos ezert a 150 grammos  adag szerintem boven eleg 2 szemelyre, mert ugyis bagettel, vagy kenyerrel martogatjuk ami ugyancsak laktato.  Mikor kivettem a sutobol majd elajultam a gyonyortol, annyira szep volt :) Amugy az elkeszitese egy pofonnal is egyszerubb. 


Hozzavalok :

1 db 150 gr camembert
1 rozmaring agacska
par ag friss kakukkfu
1 ek datolyamez, vagy juharszirup, vagy rendes mez.

Elkeszitese :

a camembert sajtot kivesszuk a papirbol, ha fadobozos, akkor visszatesszuk a dobozba , a papir nelkul vagy ajanlom tegyunk ala sutopapirt es aztan vissza a dobozba. Ha nem dobozos, akkor egy sutopapirra helyezzuk . A kepen lathato modon megkarcoljuk a tetejet, nem vagtam be melyen epphogy  a penesz reteget karcoltam meg. Rozmaringgal es kakukkfuvel megszorjuk. En leszedtem a leveleket a rozmaring agacskarol es ugy heyeztem ra. Racsorgatjuk az 1 ek mezet, es sutobe toljuk. 180c sutjuk addig amig szep aranyszinu a teteje. Szepen megtartja a formajat es belul isteni kremes. Tenyleg mennyei eledel.  Arrol nem is beszelve , hogy nagyon idobarat, 15-20 perc alatt ott a vacsora az asztalon. Mikor a sajtot betettem a sutobe akkor tettem melle a marokkoi lepenykenyeret is amit elotte megkentem fokhagymas vajjal. Mindegy milyen kenyeret hasznalunk melle, ajanlom kicsit megpiritani elotte, mert ugy meg finomabb. Jo etvagyat es keszitsetek el :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések